TwitterDM: Jedwardin viesti ei ole aito

Muutama päivä sitten fani ”sai” Twitterissä yksityisviestin Jedwardilta, jossa he kertoivat tulevansa Suomeen tammikuussa. Fani on myöntänyt, että viesti on itsemuokkaama(puhekuplan nuoli tummempi) ja Jedward ei ole sitä lähettänyt.

Tälläinen teko kaksosten nimissä ja sen leviäminen mediaan on ikävää ja wowjedward-sivusto pahoittelee sen uutisoimisesta eteenpäin. Ei ole varmaa tuleeko kaksoset milloin Suomeen ja on mahdollista, että kiertue siirtyy MTV Teen Wolfin kuvausten takia.

Jedhaleja kaikille! \o/

21 thoughts on “TwitterDM: Jedwardin viesti ei ole aito

  1. tosi tyhmää tollane. :( ei tolleen fanit käyttäydy. kyl mun mielest on oikein olla vihane

  2. no antakaa jo olla. tehty mikä tehty, se ei varmaan aatellu aivoillaan ku teki ton mut oon varma et se on pahoillaan. Eli antakaa olla.

  3. Olin jo ihan innoissani et haluun sinne haluunhaluunhaluun!!!! Olin puhumasa äitillekki et ostaa liput mulle sinne :c

  4. Onko tuollainen ihminen edes oikeasti kaksosten fani kun tekee tommosta… Mietimpä vaan… -.-

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s