Osallistu: Syntymäpäivälahja Suomesta

image

oJedward täyttää 21 vuotta 16. päivä lokakuuta ja sinulla on mahdollisuus antaa kaksosille syntymäpäiväkortti. Kasaamme kaikki kortit Suomesta yhteen yhdeksi lahjaksi ja lähetämme eteenpäin fanille, joka toimittaa fanilahjan kaksosille.

Kortti saa olla max. A5 kokoinen ja voit ostaa sen kaupasta tai askarella omatekoisen jedkortin. Voit käyttää kuvia ja kimalletta ja mitä tarvitsetkaan kortin tekemiseen, sekä kirjoittaa viestin Jedwardille onnittelujen lisäksi. Korttiin voi kiinnittaa halutessa pienen lahjan esimerkiksi muumitikkarin.

Lähetä kortti kirjekuoressa viimeistään maanantaina 24.9. osoitteeseen:
Saija Kivilä
Kasarmikatu 9 A 13
70110 Kuopio

Voit kysyä fanilahjasta kommentoimalla tai twiittaamalla @wowjedward julkaisemme kuvia lahjasta ennen sen antamista eteenpäin. Toivottavasti sinun korttisi on mukana!

Mukavia hetkiä kortin parissa! JED WE CAN =:)

48 thoughts on “Osallistu: Syntymäpäivälahja Suomesta

  1. mun kortin olis ainaki pitäny olla perillä tiistaina, ja voisko justiin niitä kuvia lähettää? mun kortti on se mihin oon piirtäny sinisen puvuntakin ja laulunsanoja. jos ne sydämet on irronnu, niin ne oli siinä ylänurkissa =:)

  2. Mä unohin kokonaan! mä tapan itteni mut ku oon joutunu pänttään kokeisiin ku kaikki tuli samalle viikolle nii et unohin tän kokonaan. ja nyt en enää kerkee. :-(

  3. Voitteko laittaa jossain vaiheessa kuvaa kaikista perilletulleista korteista ? Olis kiva nähä onko oma kortti tullu jo perille ja millasia kortteja muut on tehny :)

  4. Mun kortti lähtee postiin maanantaina 24.9… toivottavasti ehtii mukaan…

      • siis mulle ainaki sanottiin et ei se haittaa :D Joten tee se vaan

  5. Kysyn vielä uudestaan että voiko se olla A4, mutta että se olisi taitettu? Eli siis se kortti olisi kooltaan A5?

  6. Hei haittaaks jos sen kortin laittaa vaik päivän myöhemmi toho osotteeseen ku kamu lähti lomalle ja me todella halutaann tehä se. vastatkaa pliis

  7. Pitääkö siihen laittaa nimi Siihen korttiin? Terveisin tyhmä joka on ihan pihalla

  8. Pitääkö siihen laittaa nimi Siihen korttiin?

  9. Niin sitä vielä kysyn että onko mahdollista lähettää kortti, joka on A4, mutta että se on taitettu, eli sellanen avattava kortti u know?

  10. huovutin koulussa johnin ja edwardin päät. voinko laittaa ne kortin mukana?

  11. Ja saako mukaan littaa jonkun pienen lahjan? Se ois kivaa… Ja täs kortis on se ongelma et en uskalla sulkee kirje kuoree koska sit kuiteski unohan jotai… -.- =:)

  12. Siis pitääkö se lähettää tohon osetteesee joka lukee tuol ylhääl ja sit siel sä laittaisit siihen sen osotteen minne ne sit lähetetää? =:) Vaii mitenkäss tää ny menee? =:p

  13. en selvästikkään hallihe näitä vastaus juttuja täällä :’)
    twiitatkaa mulle @_saij_ jos on jotain kysyttävää, joko minä vastaan niihin tai sitten kysäsen Jaanalta jos en tiiä asiasta! xD
    Kiitos :)

    • mielluummiin perillä sillon, mutta jos tekee tiukkaa niin voit lähettää sen vielä sillonkin, koska vien koko homman postiin 1.10..
      laita mulle twitteriin @_saij_ jos meinaa tehdä tiukkaa :)

    • no mielellään jos lähettäisit silleen että ois 21. päivä perillä, mutta jos meinaa tehä ihan toooosi tiukkaa niin sitten voit lähettää vielä sillonkin.. mutta ku mä laitan sen 1.10 lähtemään Lontooseen niin ei oo kiva jos menee tiukille niitten tuleminen.. twiittaa mulle @_saij_ jos meinaapi tehä tiukkaa, katsotaan mitä voisin tehä :)

  14. Voikohan lähettää jonkun ihan kunnon lahjan? esim. suklaata yms. säilyiskö se? :)

  15. Toi on tooooosiihana idea! ::D pitääks se laittaa siis kuoreen? jaja voiks mukaan laittaa vaik jonku patukan tai jotai pientä?

  16. Saako juttua olla molemmilla puolilla paperia? Mul ei nyt luonnistu tää…. mitä kirjottaisin

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s