Fanitapaaminen Oulussa 25.8.

FACEBOOK TAPAHTUMA || FB RYHMÄ || JÄRJESTÄJÄ TWITTERISSÄ

Oulussa järjestetään tapaaminen kaikille Jedward-faneille lauantaina 25. päivä elokuuta. Osallistu Jedward-päivään ja tutustu muihin faneihin! =:)

Voit ehdottaa miittitekemistä – oli se sitten videovesti tai yhteinen faniposti Jedwardille tai jotain muuta kivaa! Tule viettämään hauska jepic päivä.

Fanit tapaavat ensin Oulun rautatieasemalla klo 10 (voi muuttua) ja jatkavat matkaa ryhmänä keskustaan

Mainostetaan Jedwardia ja pidetään hauskaa

Klikkaa ja ilmoittaudu mukaan Facebookissa!

 


32 thoughts on “Fanitapaaminen Oulussa 25.8.

  1. Kavereiten kanssa tullaan täältä kuusamosta, nähäillää, paitsi et joku vois hyväksyy mut siihen fb ryhmään (:

  2. Hitsi meen perjantaina (3 päiv) ouluu ku iskäl on kisat siellä mut sit sieltä lähetääki sunnuntaina kotii ja en varmana pääse sinne tapaamisee. :( Itse asun lahdessa…

  3. Harmi kun en pääse ;(
    Asun tääl Jyväskylän lähellä eikä kumpikaan vanhemmista suostu tuomaan mua sinne,vaikka kuinka oon kinunnu ja jankannu :D
    ..eikä ne päästä mua yksinkään..,enkä mä sit ketään kaveriakaan sais kun kukaan ei kuuntele Jedwardia.. :

    • Onpa harmi :/ Koita saaha joku kaveri kuuntelemaan ja fanittamaan Jedwardia, nii sitte voitte tulla yhessä ;) :p

  4. Awwwwh… Mä asun ite Rovaniemellä, mut mun isovanhemmat asuu siellä Oulun lähellä, ehkä voisin vähän kysellä et pääsäisinkö… Mä kyl todella haluaisin! :)

  5. Ois parin tunnin ajomatka, mut ei vanhemat lähe viemäään :// joten en pääseeee

    • Kyllä ne sun vanhemmat lähtee, ku kerrot kuinka tärkee tapahtuma on kyseessä :)) Ja kyllähän ne junatki kulkee!

  6. Hei, mut haluaisin tietää ett onks ketään muuta Jedheadii joka asus Kuusamossa? (:= Sil jotenki tuntuu ett oon ainut + kamuni….=:D

  7. Olisi ihanaa tavata muita faneja kun niitä ei kotiseudullani ole… Mutta vanhemmat eivät päästä lähtemään! :( pitäkää hauskaa ja järjestäkää näitä jatkossakin! ;) luv ya Jedheads!!

    • Voi harmi :/ Koitahan vielä pariin otteeseen kysyä, jospa ne kohta suostuis :))

    • Mutta jospa siellä Helsingissäki päin joku järjestäisi tämmöstä! :)

  8. voi pee ku en pääse!! olis ihanaa tehdä fanivideo ja tavata faneja…

  9. Ansku, mä en ees tajunnu ett se on Elokuussa =:D Mä luulin ett se on täs kuus….xd Joo oon vähä hönö =:DDD

  10. En varmaan tuu vaikka onkin 2h Ouluun. Ku isosisko lähtee lauantaina Jyväskylään nii haluattekos nähdä minut ihan itkeneillä silmillä? =:D Mut muuten tulisin varmaan kaverin kanssa =:)

    • Ei se mittään haittaa vaikka onki itkeneet silmät! Olis mahtava saada paljon porukkaa meetingiin, niin eiku mukaan vaan! :) Kyllä se suru siitä iloksi muuttuu =:)

      • Voisin kysyy ett lähtiks vaikka kaveri mukaan ja ett pystyyks joku kuskaamaan meijjät sitte sinne Ouluun =:)

      • Jee hyvä mahtavaa =:) Toivotaan että pääset tulemaan!

  11. ketuttaa kyllä niiiiiiiiin paljon kun oon just tuolloin helsingissä kuumottelemassa gagan keikkaa :(

    • Hmh voi että :/ Mutta pidä hauskaa siellä Helsingissä! Jospa joku toinen kerta sitte pääset mukaan =:)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s